Tempo 30 a trasa rowerowa śródmieście – dworzec kolejowy

W połowie grudnia …

W połowie grudnia zakończyły się prace związane z rozszerzeniem strefy Tempo 30. Oprócz spowolnienia samochodów na ulicach Mickiewicza, Sienkiewicza, Moniuszki i Piłsudskiego, stacji naprawy rowerów zyskaliśmy również kilkudziesięciometrowy łącznik od ulicy Prusa do Parku Kościuszki. Jest on częścią trasy śródmieście – dworzec kolejowy a szerszej Michałów – plac Dworcowy. Połączenia dość nietypowego, bo poprowadzonego nie wydzieloną drogą dla rowerów a ulicami o uspokojonym ruchu, kontraruchem i poprzez różnego rodzaju ułatwienia: Sowińskiego, Miłą, Staszica, Żeromskiego, Prusa. W zeszłym roku z inicjatywy MZDiK powstał łącznik od ulicy Waryńskiego do ulicy Prusa. Niezbędne jest jeszcze wykonanie łącznika pomiędzy drogą dla rowerów na ulicy Chrobrego a parkingiem przed sklepem Aldik oraz dłuższego odcinka obok dawnej hali RZO do ulicy Prażmowskiego wraz z odejściem do ul. Traugutta.

Radom. Strefa Tempo 30Radom. Strefa Tempo 30

Radom. Strefa Tempo 30

Radom. Strefa Tempo 30

Radom. Strefa Tempo 30

Radom. Strefa Tempo 30

Radom. Strefa Tempo 30

Radom. Strefa Tempo 30

Radom. Strefa Tempo 30

Radom. Strefa Tempo 30

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *