Obwodnica południowa – odsłona czwarta

Kontynuujemy temat …

Kontynuujemy temat błędów projektowych na budowanej obwodnicy [zobacz>>>][zobacz>>>][zobacz>>>].

Przejdziemy do wiaduktu nad obwodnicą w ciągu ul. Wiejskiej. Rowerzysta jadący od strony centrum w kierunku Godowa ul. Wiejską będzie musiał wjechać na ddr, która nie prowadzi w kierunku, w którym zamierza jechać. Jednak zmusza go do tego znak B-9, który stoi przy jezdni.

Radom, obwodnica południowa

Dodatkowo ddr biegnie wokół skrzyżowania, i to na nasypie, z barierkami po obu jej stronach.

Radom, obwodnica południowa

Dalej w stronę torów kolejowych czeka kolejne 200 metrów po nasypie, oczywiście z barierkami, które jak wiadomo są tutaj dla bezpieczeństwa.

Radom, obwodnica południowa

Wokół projektowanego zbiornika wodnego ddr prowadzona jest szerokim łukiem, w wykopie. Oczywiście projektant nie zna zapewne podstawowych praw fizyki, chociażby tego, że woda po deszczu zbiera się w najniższym punkcie i nijak nie chce płynąć pod górkę. Tak, zgadliście, kanalizacji deszczowej też nie ma. Są za to latarnie – po większej ulewie może kogoś prąd popieści?

Radom, obwodnica południowa

Za tunelem pod torami kolejowymi projektant zamiast poszerzenia drogi rowerowej na ostrym zakręcie, jak znakomicie mu to wychodzi w przypadku innych jezdni, stosuje po wewnętrznej stronie łuku barierki.

Radom, obwodnica południowa

A dalej powtórka z rozrywki czyli znów nasyp z wygrodzeniami.

Radom, obwodnica południowa

Przejazd przez ul. Czarnoleską wzdłuż ciągu trasy NS również jest odgięty tuż przed skrzyżowaniem bez żadnego uzasadnienia.

Radom, obwodnica południowa

Projekt budowlany możesz zobaczyć tutaj, tu oraz tu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *