English Fran�ais Deutsch Espanol Italiano Russkij


ZAMIAST 1000 SŁÓW



ZŁOTE MYŚLI oraz OBIETNICE RADOMSKICH URZĘDNIKÓW

- Każdorazowe wydłużenie sygnału zielonego dla pieszych na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną wiąże się ze zwiększeniem strat czasu dla pojazdów, co z kolei wpływa na zmniejszenie ich przepustowości - tłumaczy Mariusz Drabik z MZDiK..."
Źródło: Echo Dnia 14 X 2008

DROGI ROWEROWE W RADOMIU






Aktualności

2007-04-17
Poniżej przedstawiamy koncepcję I etapu budowy dróg rowerowych dla Radomia opracowaną przez Bractwo Rowerowe.

Via Revolutionis - Borki-śródmieście - ulicami 1905 Roku, Dowkonta, Broni, Jaracza
Via Columbina - Gołębiów-śródmieście - ulicą Struga
Via Academica - Michałów-Akademickie-śródmieście - ulicą Chrobrego (część już istnieje)
Via Abdita - Ustronie-śródmieście - ulicami Grzecznarowskiego, Broni, Jaracza
Via Meridiana - Południe-śródmieście - wzdłuż linii kolejowej (po stronie zachodniej), z przejściem nad aleją Grzecznarowskiego, dalej ulicami Broni, Jaracza
Via Transmolaris - Wacyn-Zamłynie-śródmieście - ulicą Okulickiego

Jednocześnie proponujemy wprowadzenie ograniczenia prędkości do 30 km/h w śródmieściu. Rozwiązanie takie jest powszechnie stosowane w miastach europejskich, pod nazwa Tempo 30. Poza podwyższeniem bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów przyczynia się do zwiększenia płynności ruchu pojazdów.

Zobacz koncepcję >>>




Książka 'Radom-Jerozolima. Pielgrzymka Bractwa Rowerowego' - już w sprzedaży >>>

Stojaki rowerowe



Znasz miejsce, gdzie warto postawić taki stojak?
Napisz do nas, pomożemy Ci przekonać dyrektora szkoły, banku czy właściciela kawiarni do zainwestowania w takie urządzenie.



Pomoc techniczna, cennik oraz zamówienia:
PPUH CHEMOREMONT sp. z o.o.
ul. Tokarska 3
26-600 Radom
tel. 606 393 718


CZY WIESZ ŻE ...

KOSZTY SAMOCHODOWEGO SZALEŃSTWA
czytaj więcej »





| bractwo | pisma | wyprawy bractwa | forum | turystyka | przyjazne miejsca | szprychy i linki | stojaki na rowery | kontakt |
| powrót do strony głównej | dodaj do ulubionych |