English Fran�ais Deutsch Espanol Italiano Russkij


ZAMIAST 1000 SŁÓW



ZŁOTE MYŚLI oraz OBIETNICE RADOMSKICH URZĘDNIKÓW

- Każdorazowe wydłużenie sygnału zielonego dla pieszych na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną wiąże się ze zwiększeniem strat czasu dla pojazdów, co z kolei wpływa na zmniejszenie ich przepustowości - tłumaczy Mariusz Drabik z MZDiK..."
Źródło: Echo Dnia 14 X 2008

DROGI ROWEROWE W RADOMIU






Aktualności

2020-02-18

Załamany asfalt na obrzeżach ciągów bulwarów nad Mleczną zauważył czytelnik "Wyborczej". To nie firma budująca przedłużenie bulwarów - zapewnia MZDiK.



Mieszkaniec Zamłynia przysłał do redakcji kilka zdjęć zrobionych na bulwarach nad Mleczną.

- Zewnętrzne krawędzie ciągów są w kilku miejscach pozałamywane, a na trawnikach między nimi widać ślady kół ciężkiego samochodu - relacjonuje. - Nikogo za rękę nie złapałem, ale trwa właśnie budowa drugiej części bulwarów, firma używa ciężkiego sprzętu, więc, chcąc nie chcąc, stała się moim pierwszym podejrzanym. Nie może być tak, że przy okazji budowy nowego odcinka niszczy się stary - podkreśla. Dodaje, że regularnie chodzi nad Mleczną na spacery z psem, uszkodzenia zauważył po minionym weekendzie.

Interwencję przekazujemy Dawidowi Putonowi, rzecznikowi prasowemu Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji. Po kilkudziesięciu minutach odpowiada.

- Rzeczywiście, są uszkodzenia, widać też ślady dużego auta, ale firma, która buduje przedłużenie bulwarów, zapewnia, że to nie ona zniszczyła nawierzchnię, pracuje zresztą w całkiem innym rejonie - mówi. - Nasz inspektor powiadomił wykonawcę, a ten zgłosi sprawę policji i straży miejskiej. Podejrzewamy, że to robota złomiarzy, którzy przyjeżdżają na położone wzdłuż rzeki ogródki działkowe. Z ogródków w ostatnim czasie zaczęły być demontowane fragmenty ogrodzeń, metalowe furtki.

Dodaje, że konstrukcja bulwarów nie jest przystosowana do jazdy po nich samochodami, a to oznacza, że patrole straży miejskiej lub policji również nie będą mogły na nie wjechać autami. Uszkodzenia będą naprawione.

Przypomnijmy: kilka lat temu miasto wykupiło część ogródków działkowych pod ciąg bulwarów. Ogródki, które pozostały po tej inwestycji, należą teraz do Wodociągów Miejskich, teren, na którym leżą, ma być zagospodarowany w ramach programu Life.

Przedłużenie bulwarów buduje radomska firma Budromex, która wygrała przetarg ofertą wartą 2,07 mln zł. Prace mają zakończyć się w listopadzie 2020 roku.

Źródło: Katarzyna Ludwińska, Gazeta Wyborcza Radom





Książka 'Radom-Jerozolima. Pielgrzymka Bractwa Rowerowego' - już w sprzedaży >>>

Stojaki rowerowe



Znasz miejsce, gdzie warto postawić taki stojak?
Napisz do nas, pomożemy Ci przekonać dyrektora szkoły, banku czy właściciela kawiarni do zainwestowania w takie urządzenie.



Pomoc techniczna, cennik oraz zamówienia:
PPUH CHEMOREMONT sp. z o.o.
ul. Tokarska 3
26-600 Radom
tel. 606 393 718


CZY WIESZ ŻE ...

DLA PRZEWIEZIENIA KOLEJĄ W CIĄGU GODZINY 33 000 PASAŻERÓW WYSTARCZY PAS TERENU O SZEROKOŚCI 5 M.
czytaj więcej »





| bractwo | pisma | wyprawy bractwa | forum | turystyka | przyjazne miejsca | szprychy i linki | stojaki na rowery | kontakt |
| powrót do strony głównej | dodaj do ulubionych |